2012. március 8., csütörtök

Ízelítő a 13. fejiből

Sziasztok!
Hurrá elkészült a kövi feji is. Most átküldöm majd bétámnak és ha visszaküldi akkor fel is rakom. Remélhetőleg hétvégén vagy holnap. Attól függ, hogyan ér rá. Addig itt egy kis ízelítő. Nem sok csak pár sor.

  Ekkor nekiugrottam és a földhöz szorítottam.
-          Ha hozzá mersz érni egy ujjal is én esküszöm egyenként fogom letépni a testrészeid és utána elégetlek! – morogtam rá.
Ekkor ördögien elmosolyodott majd szólásra nyitotta a száját.
-          Edward! Edward segíts! Meg fog ölni! Segíts! – kiabált.
Lépteket hallottam lentről. Ketten szedtek le róla. Emett és Jasper. Nyugalomhullámot küldött rám. Az a boszorka meg odabújt a mellkasához. Belekezdett a színjátékba..... 
fojt köv.... :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése