2012. március 18., vasárnap

15. fejezet részlet

Sziasztok!
Itt egy kis részlet a köviből :)


Megöleltem őt majd sorban mindenkit és felcsatoltam a csuklómra. Szép kis darab. Az utána következő dologra nem számítottam. Edward elém állt majd letérdelt. Elővett egy dobozt a zsebéből és kinyitotta majd beszélni kezdett.
-          Tudod amikor találkoztunk elítéltelek és gyűlöltem azt, ahogyan élsz. De idővel változtál. Megtanultad elfogadni a sorsod. Amikor gyermeket szültél nekem először emlékszem egy szörnynek neveztem, de aztán bántam mindent amit mondtam rád és rá is. Szörnyen hiányoztál minden percben A többiek agyára mentem. Aztán elkövettem azt a hibát, hogy felségül vettem valakit helyetted. Úgy érzem az a valaki nem én társam az örökkéig. Isabella Swan, megtisztelsz azzal, hogy hozzám jössz feleségül és az örökkét együtt éljük le? – nézett fel rám.
Kicsit hezitáltam. Bennem volt az a ha… ha nem megy bele válásba Tanya. Ha nem engedi el, akkor meg kell ölnöm és automatikusan özvegy lesz. Valahogy így működik. Viszont nem tehetem meg mert neki is vannak jogai. Megtalálhatja azt aki szereti. Már ha tudja valaki szeretni azt az idegesítő nőt. Körülnéztem a szobában. Mindenki engem nézett kétségbeesett arccal. Esme aggódott, Carlisle is. Alice meg vigyorgott. Hát persze…. Ő tudja, hogy igent fogok mondani. Emett is vigyorgott elég rendesen. Erre Rosalie tarkón csapta. Utoljára Edward arcára néztem..... 

folyt köv. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése