2012. március 27., kedd

17. feji részlet

Sziasztok!

Itt egy kis részlet :)) Megpróbálok jó hosszú fejezetet írni :PP


Már gyermekként az enyém voltál. Így lesz hab a tortán. Tudod, mi izgat még nagyon? Miért változtál át? Miért öltél meg annyi embert? Lemészároltál egy egész falut? Mi vitt előre? Az a tudat, hogy örömmel tettem meg azt amit tettem? Egyszerűen nem volt más dolgod? Gondoltál rám akkoriban? Mert én drága Bella sokat gondoltam rád. Nem volt kivel játszanom. Másokkal kellett foglalatoskodnom. Valahol gondolatban tudtam, hogy élsz. Erre besétálsz Forksba és találkozunk. Amikor megkérdeztem hányadik szülinapod volt tudtam, hogy te vagy az. Még az illatodat is felismertem. Mennyei! Egyszerűen olyan kívánatos vagy. Na és a harcban is nagyon szexi vagy. A besúgóim látták a kis akciód a szerelmed megmentése érdekében. Igen Nick. Tudok arról is, hogy vele vigasztalódtál. Tudom, hogy elárult és tudod milyen jó érzés volt tudni, hogy elraboltathatom a lányod, hogy utána a Volturihoz vitessem? Látod még most is keresztbe tudtam tenni neked. Te mindvégig az apádon gyanakodtál amíg én jót röhögtem a markomba. Tudod meglepő, hogy szültél egy gyermeket. Ha már én nem tudtam megadni neked. Úgy is csak egy torzszülött lett volna belőle. Meg kell hagyjam, hogy édes teremtés. Láttam őt éppen elégszer Forksban. Láttam amikor kiszökött ahhoz az kutyához. Van egy ízlése. Vérfarkassal összeállni nem nagyon okos döntés. Aro tudja ezt? Bizonyára hiszen olvasott az unokája bőrén keresztül. Mit gondolsz miért kérte, hogy ölelje meg? Azt is tudta, hogy Jake odafent van. Nem tudtátok elnyomni a bűzét. Na és Edward? Tudja, hogy élek? Tudja, hogy ki vagyok? Bizonyára beszámoltál neki igaz? Képes voltál feltárni az emlékeid előtte? Szereted őt? jobban szereted mint engem? Hülye kérdés, de tudnom kell. Élvezettel írtam meg minden sort az ágyadon. Észre sem vettétek, hogy a házatokban voltam. Körbejártam a szobád és egyesével megszagoltam minden ruhád. Remélem élvezettel olvastál el minden sort amit leírtam. Ha többet akarsz tudni keress meg vagy jöjjek én? Látogassalak meg minden éjszaka?
Jó lenne újra együtt! Csók Adam

Amint elolvastam a levelet megnéztem a képeslapot. „Boldog háromszázegyediket Isabella”. Magam mellé dobtam és kivágtattam a házból. A környékünkön lévő összes fát kidöntöttem és darabokra téptem. Itt volt. Az ágyamban írta a levelét! Mi az, hogy emberré változtattak? Mi az, hogy anyámat Aro ölte meg? Miért bántott, ha tudta, hogy vámpír vagyok? Tudta, hogy bosszút fogok állni rajta. Figyelte minden lépésem. Tudta hol, kivel és mit csinálok. Apa öngyilkos lett? Anyám is gyűlölt? Nem értek semmit! Összezavarodtam! A lányomat is ő raboltatta el. Arot gyanúsítottam miközben ő élvezte, hogy aggódok a lányomért. Gyűlöllek Adam! Esküszöm ha lehetőségem lesz rá megöllek! Meg fogom ölni. A kezeim ökölbe voltak szorítva. Nem tudok felengedni. Egyszerűen felrobbanok az idegességtől és dühtől.
-          Bella! – sikkantott Alice.
-          Menj innen! – morogtam.
-          Bella mi történt? – kérdezősködött.
-          Menj innen mielőtt megöllek! – ordítottam. 

1 megjegyzés:

  1. Eszméletlen jó lett az ízelítő kiváncsi vagyok az egész fejire amint tudod hozd :) puszi Encykeehh

    VálaszTörlés