2012. március 12., hétfő

14. fejezet részlet

Sziasztok!

Háth, nemsokára elkészül a teljes feji :)) Addig is itt egy kis részlet a köviből. :D

...A szemébe hazudik. Tudja mi történt csak előtte csinálja a fejét. Nem hiszem el, hogy ilyen vak! Mindegy ő tudja. Én már belefáradtam. Nem fogok megint elmenni. Megígértem és be is tartom. Majd, ha úgy hozza a szükség akkor elmegyek. Egyenlőre maradok a seggemen.
- Hallgatózunk nővérkém? – ült le mellém Emett.
- Mintha te nem csináltad volna életedben – mosolyogtam rá.
- Ez a nő. Huh még te is jobb voltál nála. Edward tényleg vak! -  nézett rám.
Ezek szerint nem csak én vettem észre. Lejöttünk a fáról majd benéztem Jakehez. Reneesme mellette feküdt és lehunyta a szemeit. Felmentem majd beálltam a zuhany alá. Órákig csak áztattam magam. Két kezet éreztem meg a derekamon. Megfordultam és ott állt Edward.
-          Csak mi vagyunk a házban. Jake és a lányunkon kívül – húzott magához.
-          Mire akarsz kilyukadni? – kérdeztem.
-          Bella akarlak téged! Nem érdekel most semmilyen ellentét közöttünk. Hiányzol! – suttogta.
-          Edward én… - hallgattam el.
-          Sss…. Csak engedd magad kérlek! – nézett a szemeimbe.
-          Nem fogod megbánni? – kérdeztem.
-          Nem. Amit veled teszek azt nem – csókolgatta a bőröm.
Így hát magamhoz húztam és megcsókoltam. Mióta várok már az ajkaira. Csak hát játssza a hülyét és nem hisz nekem. Akkor ezt sem titokban kellene. Leszedte magáról a ruhákat és megemelte a csípőm. Belém helyezkedett majd elkezdett mozogni. Felnyögtem és átadtam magam neki....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése