2012. március 21., szerda

16. fejezet ízelítő

Sziasztok!

Nos készülőben van és annyit elárulok, hogy lesznek benne dolgok. Addig is bírjátok ki ezzel a kis részlettel:))

 
......Bólogattam. Erre felkapott a hátára és egészen a sziklásokig vitt. Nagyot ugrott majd a vízbe találtam magam.
-          Ezt még visszakapod Edward Cullen! – mutogattam felé.
-          Már alig várom! – nevetett fel.
Kimentünk majd csurom vizesen besétáltam a fürdőmbe. Ledobtam a szárítóra a cuccokat és egy törülközőbe csavartam magam. Éreztem, hogy valaki figyel. Edward biztosan nem mert vadászni ment miután átöltözött. Akkor is valaki figyel! Az ablakhoz mentem úgy ahogy voltam kémleltem a tájat. Sőt még ki is nyitottam az ajtót és kimentem az erkélyre. Körbepásztáztam a szememmel a tájat. Még hallgatóztam is. Amikor megfordultam egy testbe ütköztem. Adam volt mögöttem. A szemei éjfeketék voltak. Éhes! Behúzott a szobámba és lelökött a földre. Ellenkeztem de hiába! Rossz vámpírismerő vagyok! Úgy szorított a földre mintha a zsákmánya lennék. Végighúzta a nyelvét a nyakamon majd útnak indult az egyik keze. Ezt kihasználva lerúgtam magamról és gyorsan felvettem valamit.
-          Adam állj! Mit akarsz tőlem? – kérdeztem.
-          Téged! Megakarlak kapni! Már a városban első nap megcsapott az illatod. Azt hittem meghaltál, de nem! Oly sok év után vártad rád Bella! – mondta.
Teljesen ledöbbentem! Nem ő nem lehet! Godrick nem lehet! Ő nem él! Én megöltem! Megöltem őt még amikor ember volt! Széttéptem a testét. Nem! Nincs itt! Ez csak csapda! Az agyam csapdája!
-          Ledöbbentél mi? azt hitted engem öltél meg igaz? Nem mondták neked, hogy van egy ikertestvérem is? – jött közelebb.
-          Nem! Te meghaltál! Az nem létezik! – hátráltam.
-          Pedig élek! Érted jöttem Bella! – megsimogatta az arcom.....                        

1 megjegyzés:

  1. Huu hát már most naon kiváncsi vok az egész fejire siess vele kérlek
    puszi encykeehh

    VálaszTörlés