2019. december 28., szombat

ÚÚÚÚJJJJ

Sziasztok!

Remélem még van aki olvassa ezt a blogot.
Írtam egy történetet, hosszú idők óta. Azt hiszem fejlődtem azóta.
Ha valakit érdekel egy komit dobhatna, ha nem az sem baj.
Már régóta nem blogoltam. Kicsit berozsdásodtam, hogy is kell közvélemény kutatást csinálni. Hupszi :P
Szóval ha érdekel akkor dobjatok egy komit!
Teszek fel egy kisebb részletet belőle, hátha erőre kaptok. Persze nem az elejéből csak hogy legyen kedvetek olvasni :P :) Ja és vannak benne 18 plusz szavak is. Hibákért bocsi. Jó szórakozást :P

"" Aztán apa bejelenti, hogy felvett egy asszisztenst a csapathoz. Belibben a szőke hajú nő, akit a múltkor láttam az asztalon feküdni és lefagyok. Davis is megfeszül mellettem. Pont az ilyen nők való hozzá. Kötöttség meg minden nélkül. 

  • Ne gondold végig, azt ami most lezajlik benned - suttogja a fülembe. 
  • Mégis mi a francot gondoljak? Nincs két hete, hogy megkefélted az asztalon! - sziszegem halkan. 
  • Akkor nem ismertelek és te leskelődsz utánam? - lepődik meg. 
A szőke végignéz a csapaton majd megállapodik a tekintete Davisen és a karján a derekamon. Végigmér és kihúzza magát. Aztán felénk veszi az irányt. Megérinti a karját és rá pillogtatja a szemét. Ha most nem állnék itt, tuti rábukna a farkára és ő még élvezné is. Davis megszorítja a derekam és rá figyelek. 
  • Bocs, mit mondtál, hogy hívnak? - nézek a csajra.      
  • Fanny a nevem - mosolyog rám. 
  • Örülök Fanny - vicsorgok. ""

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése